Lilypie Second Birthday tickers

tiistai 15. tammikuuta 2013

Tylsää ja turhaa

 
Otsikkokin sen kertoo. Mulla ei oikeestaan oo mitään kirjotettavaa, mutta ei muutakaan tekemistä kun kirjottaa tätä :D Okei, mulla olis sata asiaa. Mun pitäis siivota, käydä kaupassa, pestä pyykkiä, siivota lisää, tehdä ruokaa täksi ja huomiseksi päiväksi, mun pitäis käyttää canvas-tauluun tarkoitettu lahjakortti netissä ja tilata lisää kuvia valokuva-albumeihin, mun pitäis urheilla ja ja...
..mutta mitä mä teen? Istun koneella! No kai se oikeesti on ihan hyvä levätä kun Nella nukkuu pidempiä päikkäreitä. Nimittäin kitinää on tänään riittänyt! Ja syykin kyllä on aika selkeä, kun siihen suppokin auttoi. Toinen hammas. Kokeilin tänään ja se on tullut läpi ja puhjennut, muttei ihan kokonaan. Terävältä se kyllä tuntuu. Ja se sijaitsee siis ensimmäisen kunnon hampaan ihan vieressä.

Mitäs muuta? Yöt on mennyt tosi huonosti, Nella ähisee ja puhisee, nukkuu katkonaisesti ja unissaan itkeskelee, ei kumminkaan herää kunnolla. Viime yönä Nella sai kaksi kertaa maitoa, mikä on todella harvinaista ja sitä ei ole tapahtunut pitkiin pitkiin aikoihin. Ja tuttiakin sai laittaa useampaan otteeseen. Mutta veikkaan, että tämä nyt johtuu ihan vaan niistä hampaista, koska ei ole yhtään Nellan tapaista... tätä on jatkunut useampi yö jo.

Muuta ihmeellistä kerrottavaa mulla ei oo, kun laiskistuttaa vaan. Kuvia loppuun parilta viime päivältä:

Tälläisiä tehtiin! Nuo saa sitten tauluksi.


Ja ajattelin, että laitan tähän loppuun vielä kuvan mun tatskasta kun en oo sitä esitellyt koskaan :)
Semmonen :) Otin sen n. kaksi vuotta sitten.

Palaillaan taas! :)

ps. Kerroin Vaatemyyntikatastrofi-postauksessa, että multa huijattiin lastenvaatteita kokonainen setti, mutta SAIN NE TAKAISIN! Se ostaja lähetti ne! Tosin ei maksanut mun maksamia postikuluja takaisin vaika lupas, mutta ihan sama! Nyt sain paketin jo uudelleen myyntiin ja siitä tulin jo tarjous, tosin parikymppiä huonompi...

7 kommenttia:

  1. Meillä on samanlainen born in 2012 -paita!

    ja ihana tatuointi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä näin sun blogissa, tais olla vihreä? :)

      Kiitos!

      Poista
  2. http://itsyourstoryy.blogspot.fi/2013/01/haastetta.html Sulle löytyy haaste tuolta :)

    VastaaPoista
  3. Meilläkin hampaiden tulo kiusaa. Viime yönä sain tutittaa tyttöä 5 kertaa ja isukki 3 kertaa. Neiti nukkuikin sitten päivällä 2 tunnin päikkärit kun käytiin pitkällä lenkillä. Vatsakin raukalla sekaisin, lämpöä ei vielä ole tullut. On se rankkaa olla pieni ihminen. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voih :( Ikävä kuulla. Meilläkin neiti nukkuu tosi levottomasti ja päivälläkin nukkunut huonosti. Tänään sitten oli ihan poikkeus ja neiti nukkui huimat 3,5h päikkärit!! Oltiin ihan äimänä :D Varmaan suppo helpotti ja oli niin poikki :) Voi meidän pikkuisia. <3

      Poista
  4. Ompas ihana tuo yökkäri (?)! Mistä noita saa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilasin sen netistä kirpparilta uutena, mutta taitaa olla Lindexin! :)

      Poista