Lilypie Second Birthday tickers

maanantai 3. joulukuuta 2012

Meidän joululahjatoiveita

Elikkäs, on jo joulukuu apua! Mitäs kaikkea ihanaa sitä olisi kiva saadakaan lahjaksi... Niin ja ostaa muille. Antamisen ilo on ihana asia, minulle tulee ainakin hirveän hyvä mieli, kun saan toisen iloiseksi ja jos joku aidosti näyttää olevan onnellinen antamastani lahjasta. Se on jopa parempi tunne, kun itse saada jotain materiaalista. Vaikka tietenkin sitä aina itsekin kaikkea tarvitsisi tai ''tarvitsisi''...

Tälläistä olisi kiva saada:


Jos tuosta nyt mitään selvää saa. :)

Mitä teidän lahjalistaan kuuluu? :)

4 kommenttia:

  1. Mun on ollut hirveen vaikee miettiä mitä haluisin Alisalle ja mitä itelle/meille. Meillä kun tuntuu jo olevan vaikka mitä ja toinen mummo on jo ostanut ison kasan kaikkee mikä tulee sitten jouluna paketista. :) Ei meinaa jäädä muille mitään.

    VastaaPoista
  2. Haha :D no kyllä ne läheiset varmaan kaikkea kivaa keksii muutenkin :)

    VastaaPoista
  3. Me ollaan toivottu mun vanhemmilta blenderiä. Enpä mä ole muuta miettinyt, kun en yleensä edes toivo mitään. Luulen, että itse saan jonkun kirjan. Sofialle olen ostanut jo vauvakirjan, fleecepeiton ja Lindexiltä tilasin ihania vaatteita. Miehelle ostan ehkä kuulokkeet pelaamista varten. Mutta niin eipä sitä hirveesti lahjoja tarvii, tärkeintä on yhdessä olo♥

    VastaaPoista
  4. Niinpä <3 Joulu itsessään riittää, ja se että rakkaat ja läheiset ihmiset on ympärillä ja joulun rauha :) <3 Mutta kivoja juttuja oot toivonut ja ostanut. Kyllähän ne lahjat aina ekstraa on ;)

    VastaaPoista