Lilypie Second Birthday tickers

sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

Kuvia sun muuta :)

Heips!

Palailin tänään mökiltä, missä viettelin viikonlopun mun vanhempien ja mummin kanssa. :) Mun mummi itseasiassa asuu siellä, samalla pihamaalla sillä on oma talo. 
Mökki on mulle todella tärkeä paikka, kuin toinen koti. Oon viettänyt siellä melkein kaikki kesät, joulut, juhannukset ja lomat muutenkin 2-vuotiaasta asti tähän päivään. Yhen joulun oon viettäny vaan muualla. Teini-ikäisenä mua ei meinannut kuulemma millään saada mukaan sinne, kun ''ei kenenkään muunkaan tarvii olla missään mökillä vanhempien kanssa''. :D Sitten äiti vaan aina sanoi, että kyllä sä joskus opit vielä ymmärtämään, kuinka ihanaa on kun on mökki, mihin mennä rauhottumaan ja rentoutumaan arjen keskeltä. Silloin en sitä uskonut, mut tässä sitä nyt ollaan, meen sinne enemmän kuin mielelläni viettämään vapaa-aikaa ja lomia :) Luultavasti heti äitiyslomalle jäätyäni eli juhannuksesta, vietän siellä muutaman viikon ihan vain oleskellen ja rentoutuen. Sinne ei oo ku vaan tunnin ajomatkakin onneks. :)

Mutta se siitä. Ajattelin laittaa vähän masusta kuvia tänne :)

                   26+6                                               25+2     

                                                        29+5

Sellasia :) Nyt on meneillään rv 31+1, laittelen sit taas uusia kuvia jossain vaiheessa. :)

Mutta tässä kuva nyt meijän vaunuista, ABC Design on merkki ja uutena tilattiin, makso jotain nelisen sataa.:)

Eipä tässä kai muuta tällä kertaa, laittakaa kommenttia jos luette näitä mun sepustuksia! :) Ja saa laittaa aihevinkkejä, että mistä haluatte mun kirjottavan, kiitos :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti