Lilypie Second Birthday tickers

perjantai 29. kesäkuuta 2012

33+6

Pakko myöntää, että jo muutaman päivän ajan oon ollu vähän ahdistunu jotenkin. Ehkä oon mökkihöperöitymässä, ku oon ollu jo viime torstaista eli juhannuksesta asti tavallaan yksinään mökillä. Seuraa on pitäny kyllä mun ihana mäyräkoira Milla ja kani Hemppa(Hemmo) ja sit mun isä on ajanu tänne aina iltasin yöks, mut siis päivät oon ollu yksinään.

Jotenkin oon alkanu miettii hirveesti kaikkee, synnytys alkaa jo jännittää todenteolla. Laskettuun aikaan on huomenna enää 6 VIIKKOA! Oon lukenu tyyliin päivittäin ihmisten synnytyskertomuksia netistä ja blogeista, en tiiä onks siitä ollu enemmän hyötyä vai haittaa..
Sit toinen asia mikä ahdistaa, on meijän kämppä. Onko kaikki valmiina? Onko kaikki tarpeellinen hankittu? Miks en oo viel saanu aikaseks pakata sairaalakassia? Miksei meillä vielä ole lastenhuoneen taulut seinällä? Kuka tulee kantamaan makkarin painavan kaapin R:n kanssa lastenhuoneeseen, ku mä en jaksa/pysty? Oonko mä ottanu mahasta tarpeeks kuvia muistoks, jos tää onkin mun ensimmäinen ja viimeinen raskaus? Riittääkö rahat kun vauva syntyy? Onhan se terve?
.....
Voisin jatkaa tuota listaa loputtomiin!



Mutta ehkä mä nyt alan valmistautua, kun mun hyvä ystävä ja sen melkein puolivuotias tyttö tulee yheks yöks tänne mökille mun seuraks <3

Kirjottelen myöhemmin lisää..

<3: M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti