Lilypie Second Birthday tickers

torstai 7. kesäkuuta 2012

30+5

Heippa kaikille! :)

Olen siis Miranda, raskausviikolla 30+5 ja ensimmäistä kertaa raskaana. Laskettu aika sijoittuu elokuuhun. Vuosia on minulle kertynyt kaksikymmentä ja pääkaupunkiseudulla asustelen rakkaani R:n kanssa.

Olen jo pitkään miettinyt, että olisi kiva kirjoittaa omaa blogia, kun kovasti seurailen muidenkin blogeja. Varsinkin nyt raskausblogeja ja muutamaa muutakin seurailen aktiivisesti :) Ongelmiksi saattaa tietenkin muodostua esimerkiksi se, että en tiedä mistä kirjoittaisin ja se, että en usko tai tiedä lukeeko kukaan näitä mun sepustuksia... mutta katsotaan mitä tästä kehkeytyy :)

Otan mielellään vastaan kommentteja ja kysymyksiä ja jos tiedätte kivoja raskaus- tai vauvablogeja niin let me know! :)

Voisin kertoa vähän lisää itsestäni. Elikkäs ammatiltani olen lähihoitaja ja töissä tällä hetkellä päiväkodissa. Tosin mammaloma alkaa jo parin viikon kuluttua, juhannuksen jälkeen iiks! Mieheni työstä en kerro muuta ainakaan nyt, kun että hän on vakituisessa työssä ja myös valmistunut ammattiin. :) Meillä on kotieläimenä kani, josta joudumme nyt kyllä jo ehkä luopumaan. Nimittäin tämä rakkauspakkaus, joka on minulla ollut ala-asteelta saakka, valtaa puolet vauvan huoneesta.. Ja kun pienessä kerrostalokolmiossa asustelemme, on pakko saada tilaa vauvan tavaroille tästä samaisesta huoneesta, missä kanin aitaus on. Kani on tottunut olemaan ja elämään vapaana eikä häkissä, joten emme voi tätä häkkiinkään sulkea loppuelämäksi tilanpuutteen vuoksi.. :/

Huomaa, että en oo vähään aikaan koneella kirjotellut pidempään, kun tuntuu ihan hassulta väsymykseltä sormissa tää kirjottaminen ;D

Mutta joo, ens kerralla lisää!

<3: M

2 kommenttia: